Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj
Kategorie

HP oferuje swoim Klientom usługę Gwarancji Premium. Program obejmuje wszystkie zakupione i zarejestrowane urządzenia z serii HP Premium: OMEN, Spectre oraz Envy. Wsparcie HP to m.in. naprawa door-2-door i dedykowany opiekun na czas naprawy

Gwarancja Premium dla posiadaczy urządzeń z serii HP Premium

Firma HP startuje z programem Gwarancja Premium skierowanym do użytkowników wybranych urządzeń HP Premium. Każdy, kto zdecyduje się na zakup laptopa z rodziny OMEN by HP, Spectre lub Envy zyskuje obsługę VIP, dedykowanego konsultanta i priorytetową naprawę. Nie ma znaczenia czy urządzenie jest objęte gwarancją HP, czy nie. W pakiecie Premium wyspecjalizowani agenci odpowiedzą na pytania i pomogą zdalnie rozwiązać kwestie serwisowe z produktem HP.


Gwarancja Premium to:

Priorytetowa naprawa door-2-door: Satysfakcja z użytkowania produktów Premium jest dla HP priorytetem. Dlatego, jeśli urządzenie HP Premium wymaga naprawy, firma zajmie się nim niezwłocznie, dbając o maksymalne skrócenie czasu serwisu, od momentu odebrania urządzenia do naprawy, aż do zwrotu do rąk własnych w trybie „door-2-door”.

Wsparcie Premium. Dedykowany opiekun na czas naprawy: Klient Premium oczekuje usługi klasy Premium. Każde zapytanie o wsparcie zostanie obsłużone przez jednego z wyspecjalizowanych agentów HP Premium, który będzie osobiście monitorował sprawę od początku do końca, informując na bieżąco o aktualnym statusie naprawy i sugerując najlepsze rozwiązania.

Czat w języku angielskim 24/7 (Dla posiadaczy urządzeń OMEN by HP): W razie potrzeby istnieje również możliwość kontaktu z linią HP Premium. Konsultanci służą pomocą przez cały rok, 24 godziny na dobę i pomogą rozwiązać zaistniały problem. Usługa przeznaczona jest dla posiadaczy sprzętu marki OMEN i prowadzona jest wyłącznie w języku angielskim.


Usługa nie wiąże się z dodatkowymi opłatami. Po zakupie urządzenia HP Premium konieczna jest jego rejestracja na tej stronie.

Więcej informacji o programie Gwarancja Premium: 
gwarancjapremiumhp.pl


Zobacz produkty HP objęte programem Gwarancja Premium

powrót