Dodatkowa ochrona
Obejmuje awarie sprzętu, po upływie gwarancji producenta i odpowiedzialności sprzedawcy, przez okres roku i dwóch lat.
Zalety ubezpieczenia
Oszczędność pieniędzy - bezpłatne naprawy lub wymiana sprzętu na nowy w razie awarii sprzętu.
Oszczędność czasu - wygodne zgłoszenie szkody - telefonicznie lub poprzez stronę internetową.
Pełna ochrona
Chroni sprzęt zarówno w zakresie awarii jak i następstw nieszczęśliwego wypadku i uszkodzenia na skutek przepięcia prądu.
Dodatkowo w przypadku rozmrożenia żywności na skutek awarii lub przypadkowego uszkodzenia sprzętu chłodniczego gwarantuje zwrot kosztu zakupu żywności do 300 zł.
Umowę można zawrzeć tylko w dniu zakupu.
Zalety ubezpieczenia
Oszczędność pieniędzy - bezpłatne naprawy lub wymiana sprzętu na nowy w razie awarii sprzętu lub przypadkowego uszkodzenia.
Oszczędność czasu - wygodne zgłoszenie szkody - telefonicznie lub poprzez stronę internetową.
Usługa door to door – nie martwisz się transportem! Usługa ta dotyczy tylko transportu sprzętu o wadze powyżej 10 kg.
Szczegółowe informacje na temat umowy zawarte są w warunkach ubezpieczenia.
Produkt ubezpieczeniowy nie stanowi gwarancji jakości produktu w rozumieniu art. 577-581 k.c., ani też rękojmi za wady fizyczne lub prawne.
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A. ul. Hestii 1, 81-731 Sopot. Przedsiębiorca pośredniczący w zawieraniu umowy tj. Alsen Marketing sp. z o.o. ul. Katowicka 146, 41-500 Chorzów. Jest to ubezpieczenie majątkowe tzn. takie, w którym przedmiotem chronionym jest majątek ubezpieczonego. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie. Z pełną informacją o Administratorze Danych Osobowych może zapoznać się Pani/Pan w Warunkach Ubezpieczenia. Okres i zakres ubezpieczenia zależy od rodzaju przedmiotu i wybranego wariantu ubezpieczenia. Szczegółowe informacje znajdziesz w Warunkach Ubezpieczenia TAK. W przypadku zawarcia umowy ubezpieczenia przysługuje prawo odstąpienia od niej - bez konieczności zwrotu zakupionego sprzętu - w ciągu 30 dni, a w przypadku gdy ubezpieczający jest przedsiębiorcą – w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Sposób złożenia odstąpienia został wskazany na dokumencie ubezpieczenia (polisie). TAK. Ubezpieczającemu, ubezpieczonemu, osobie uprawnionej z umowy ubezpieczenia, a także osobie poszukującej ochrony ubezpieczeniowej, przysługuje prawo wniesienia reklamacji (skargi) dotyczącej usług świadczonych przez ERGO Hestię. Z dostępnymi sposobami wniesienia reklamacji oraz procedurą ich rozpatrywania może zapoznać się w Warunkach Ubezpieczenia.
Dodatkowa ochrona - FAQ
1. Kto jest ubezpieczycielem?
2. Kto jest dystrybutorem ubezpieczenia?
3. Jaki charakter ma umowa ubezpieczenia?
4. Kto jest administratorem danych osobowych?
5. Jakie są warunki ubezpieczenia?
6. Czy istnieje prawo do odstąpienia od umowy?
7. Czy istnieje prawo do złożenia skargi/reklamacji?